03 oktober 2010

Camera vergeten!

Afgelopen zaterdag hebben we (na het succes van vorige week) de sardines weer op een van onze vaste stekken uitgeworpen. Tijdens het uitwerpen van de sardines komen we erachter dat we geen camera bij ons hebben, #*%@^''!!!! Ik terug om de camera te halen, kom ik terug, zie ik dat Snoekmeister er een op mijn hengel heeft en nog een grote ook, 105 cm en 10 kg zwaar.......... ja ja een nieuw PR!

De vis was nog niet truggezet of de pieper van mij ging af, ik ren er naar toe en sla aan........... de vis is om een paal heen gezwommen, maar gelukkig krijg ik de vis er al gauw vandaan en kan ik de sterke esox verder afdrillen. Helaas geen meter voor mij maar met een lengte van 95 cm ben ook ik erg blij.
Verder nog een paar aanbeten gehad die we niet konden verzilveren..... jammer, maar met 2 van zulke vissen is ook deze visdag weer geslaagd!

-Pikehunter-

Geen opmerkingen: