07 juni 2012

Zonnige vissen in Vlaardingen en Midden-Delfland

Zo..niet afgelopen weekend maar het weekend daarvoor hebben ik en Martijn 2 goeie visdagen beleeft.
Je zou denken waarom nu pas dat bericht....dat zit namelijk zo: die Martijn is niet zo snel met het versturen van foto's :)..Ik heb geen inspiratie om een hele lap tekst te schrijven, dus de foto's hieronder moeten het verhaal maar 'vertellen'.


Aan het einde van de 2e visdag zagen we nog een Lepelaar, helaas een wat onscherpe foto maar het is niet anders.

-Pikehunter-

1 opmerking:

Raymond zei

Ha die fishingboys, een ontzettend leuke blog die ik en mijn zoon met veel plezier lezen..

Nu kom ik zelf uit Vlaardingen echter is het nog niet gelukt een mooie snoek uit de vlaardingse vaart te halen.. Mijn zoontje van 8 wordt steeds gedemotiveerder omdat hij al met grote regelmaat wat probeert te vangen helaas zonder resultaat..

Mag ik vragen met welke kunstaas jullie vissen en is er een water waar we de grootste kans hebben op snoek.. Het lijkt mij zo mooi als mijn knul een snoek uit het water haalt.. Ik hoop dat jullie mij willen helpen, mijn email: raymond.van.haren@gmail.com